У статті розглядаються шекспірознавчі праці І. Франка як яскраві зразки тогочасного рівня теоретико-
літературної думки. Особливість позиції Франка-критика – увага до психологічної майстерності
митця в зображенні дійових осіб. Аналізуючи композицію драми, І. Франко виходить з ідеї цілісності
твору.
The paper explores I. Franko’s works in the field of Shakespeare studies, treating them as striking
examples of the then theory of literature. As a literary critic, Franko draws special attention to psychological
mastery of the English author and analyses the composition of his dramas as a manifestation of the text’s
integrity.
В статье рассматриваются шекспироведческие работы И. Франко
как яркие образцы тогдашнего уровня теоретико-литературной
мысли. Особенность позиции Франко-критика – внимание
к психологическому мастерству художника в изображении
действующих лиц. Анализируя композицию драмы, И. Франко
исходит из идеи целостности произведения.