У статті розкривається творчість письменників “Молодої музи” (Львів, 1906-1909) у контексті сецесії
– стилю, що на межі XIX-XX ст. домінував з великою інтенсивністю не тільки в усіх видах творчості, а
й створив своєрідну інтегральну культуру, що тісно взаємодіяла з іншими художніми напрямками
епохи. Прагнення синтезу мистецтв було провідною тенденцією творчості всіх митців “нового стилю”,
тому письменство “Молодої музи” розглядається з погляду його взаємодії із живописом, музикою та
мистецтвом танцю.
This article is devoted to the works of Lviv “Young Muse” (“Moloda Muza”) group of writers shown in the context of Secession (Art Nouveau) of the laute 19th
and early 20th centuries – a style that not only predominated
in all the types of art, but also developed into a sort of integrative culture encompassing other artistic
tendencies of the epoch. Following the modernist principle of art correspondence, the author of this research
presents the works of the “Young Muse” members against the background of their analogies in music, dance
and painting.
Предметом анализа данного текста является творчество писателей “Молодой музы” (Львов,
1906-1909) в контекстt стиля модерн (сецессионa),
который на рубеже XIX-XX вв. доминирувал не только во всех видах искусства, но и создал
своеобразную интегральную культуру, тесно взаимодействующую с другими художественными
направлениями эпохи. Автор статьи, используя важнейший модернистский принцип correspondance des arts, рассматривает писательство “Молодой музы” через призму его аналогий с музыкой, танцeм и живописью.