Проаналізовано три етапи моделі визначення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві. На основі цього побудовано функцію обсягу реалізації продукції та одержано чотирифакторну модель визначення прибутку і п’ятифакторну модель визначення ефективності маркетингової діяльності. Виокремлено послідовність дій при розрахунку ефективності маркетингової діяльності на підприємстві, що становила основу моделі у вигляді блок-схеми, завдяки якій можна розрахувати ефективність маркетингової діяльності для підприємств, що здійснюють різні види діяльності (виробництво, торгівля, надання послуг).
Проанализированы три этапа модели определения эффективности маркетинговой деятельности на предприятии. На основе этого построена функция объема реализации продукции и получены четырехфакторная модель определения прибыли и пятифакторная модель определения эффективности маркетинговой деятельности. Выделена последовательность действий при расчете эффективности маркетинговой деятельности на предприятии, что легло в основу модели в виде блок-схемы, благодаря которой можно рассчитать эффективность маркетинговой деятельности для предприятий, осуществляющих разные виды деятельности (производство, торговля, предоставление услуг).
The article analyzes the three phases models determine the effectiveness of marketing activities in the enterprise. Based on this feature built volume of sales and got four factor model profit model definition and the five factor model determine the effectiveness of marketing activities. Singled out the steps in calculating the effectiveness of marketing activities in the enterprise, and this formed the basis of the model in the form of a flowchart, due to that it is possible to expect efficiency of marketing activity for enterprises that engage in the different types of activity: by a production, trade, grant of services.