Экспериментальными исследованиями, имитирующими шлифование кулачков из закаленной легированной стали, установлено, что их обработка с минимальным нагревом обрабатываемой поверхности с охлаждением масляным туманом или без охлаждения возможна высокопористым кругом из кубического нитрида бора. Выявлено, что для минимизации термодинамической напряженности сухого шлифования целесообразно назначать режим обработки с максимальной возможной глубиной врезания круга и минимальной скоростью вращения детали.
Експериментальними дослідженнями, які імітують шліфування кулачків із загартованої легованої сталі, встановлено, що їх обробка з мінімальним нагрівом оброблюваної поверхні з охолодженням масляним туманом або без охолодження можлива високопористим кругом з кубічного нітриду бору. Виявлено, що для мінімізації термодинамічної напруженості сухого шліфування доцільно призначати режим обробки з максимальною можливою глибиною врізання круга і мінімальною швидкістю обертання деталі.
Experimental studies simulating grinding of Cams of hardened alloy steel, determined that their treatment with the lowest heating of the surface cooled oil mist or without cooling are possible by using highly porous grinding wheels from cubic boron nitride. Also identified that to minimize the thermodynamic tension dry sanding it is advisable to appoint a mode of processing with the maximum possible depth plunging grinding wheel and a minimum speed of rotation of the part.