Метою статті є розробка пропозицій щодо формування системи контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства з різними категоріями споживачів вугільної продукції, виходячи із специфіки організації процесів збутової діяльності. У результаті дослідження проаналізовано особливості організації контрактної діяльності з різними категоріями споживачів вугільної продукції. Сформовано систему контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства з урахуванням специфіки обслуго- вування велико-, середньо- та дрібнооптових споживачів. Розроблено пропозиції щодо уточнення та доповнення змісту контракту на поставку вугільної продукції. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є розробка моделі контрактних взаємовідносин у системі управління збутовою діяльністю вугледобувного підприємства.
Целью статьи является разработка предложений по формированию системы контрактных взаимоотношений угледобывающего предприятия с различными категориями потребителей угольной продукции, исходя из специфики организации процессов сбытовой деятельности.В результате исследования проанализированы особенности организации контрактной деятельности с различными категориями потребителей угольной продукции. Сформирована система контрактных взаимоотношений угледобывающего предприятия с учетом специфики обслуживания крупно-, средне- и мелкооптовых потребителей. Разработаны предложения по уточнению и дополнению содержания контракта на поставку угольной продукции.Перспективами дальнейших исследований в данном направлении является разработка модели контрактных взаимоотношений в системе управления сбытовой деятельностью угледобывающего предприятия.
The purpose of the article is to develop proposals for the formation of a contractual relationship system for a coal-mining enterprise with different categories of consumers of coal products, based on the specifics of the organization of marketing activity processes.As a result of the study peculiarities of organization of contract activity with different categories of consumers of coal products are analyzed. The system of contractual relationships between the coal-mining enterprise is formed taking into account the specifics of customer service. Proposals to clarify and supplement the content of the contract for the supply of coal products are developed.Prospects for further research in this direction are the development of a model of contractual relationships in the management system of the marketing activity of the coal-mining enterprise.