Существующие цепи, сваренные из хромоникелевых сталей, недостаточно противостоят
абразивному износу и термоциклическим нагрузкам, утоняются и обрываются по сварке. Использование дорогостоящих чугунов из никеля, молибдена и ванадия не устраняет указанных
недостатков. Предложена замена этих элементов менее дорогими хромом и алюминием. В
результате выполненных исследований получен сплав (2,08 % С; 20, 6 % Cr; 5 % Al, остальное – Fe), который по износостойкости не уступает стали Х18Н10Т.
Існуючі ланцюги, які зварені з хромонікелевих сталей, недостатньо протистоять абразивному зносу та термоцикличним навантаженням, тоншуються та обриваються по зварюванню.
Використання чавунів, які дорого коштують із-за Ni, Mo та V, не усуває указаних вад. Запропонована заміна цих елементів менш дорогими хромом та алюмінієм. В результаті виконаних
досліджень отримано сплав (2,08 % С; 20,6 % Cr; 5 % Al, інше − Fe), який по стійкості проти
спрацювання не поступається сталі Х18Н10Т.
The existing chains, made of nickel-chromium steels, do not hold out against abrasive damage
and thermal cyclic loading, they become thinner and break in welds. Using of expensive cast iron
(because of nickel, molybdenum and vanadium) doesn’t preclude the named weak points. It is
proposed to change these elements with less expensive chromium and aluminum. As the result of
conducted research an alloy (2,08 % C, 20,6 % Cr, 5 % Al, the rest is Fe) have been obtained, it’s
durability is no less than durability of steel Х18Н10Т.