Проведен теоретический анализ механизмов возбуждения автоколебаний в магнетронах с вторично-эмиссионным катодом без применения вспомогательного термокатода. Изучены процессы возбуждения автоколебаний с помощью внешнего СВЧ-сигнала и с использованием модулированного импульса анодного напряжения. Определены условия, при которых возможна реализация указанных механизмов возбуждения автоколебаний. Приведены результаты сравнения численного моделирования с экспериментальными данными, полученными для магнетронов миллиметрового диапазона длин волн.
Проведено теоретичний аналіз механізмів збудження автоколивань у магнетронах із вторинно-емісійним катодом без застосування допоміжного термокатоду. Вивчено процеси збудження автоколивань за допомогою зовнішнього НВЧ-сигналу та з застосуванням модульованого імпульсу анодної напруги. Визначено умови, за яких можлива реалізація зазначених механізмів збудження автоколивань. Наведено результати порівняння чисельного моделювання з експериментальними даними, що отримані для магнетронів міліметрового діапазону довжин хвиль.
Theoretical analysis of auto-oscillations excitation mechanism in magnetrons with cold secondary-emission cathode and without auxiliary cathode has been performed. Auto-oscillations excitation by external UHF signal or modulation of anode voltage has been studied. Conditions of specified mechanisms implementation have been defined. Comparison of numerical modeling results and experimental data, obtained for millimeter wavelength band magnetrons, has been carried out.