У статті аналізується плакатна графіка, яка використовувалася німецькими пропагандистами з метою залучення трудових ресурсів з окупованої
території України. Досліджуються основні форми і методи використання
художніх і фотозображень спрямованих на вербування цивільного населення.
Детально розглядаються основні пропагандистські прийоми для створення необхідного емоційно-психологічного настрою реципієнта. Визначено роль рекрутингового плакату у формуванні інформаційного простору. Проаналізовано та представлено ряд плакатних аркушів, які раніше не друкувалися і не були введені до наукового обігу.
This article analyzes the poster graphics, which was used by German
propagandists in order to attract labor from the occupied territory of Ukraine. We
study the basic forms and methods of using art and photo images to attract civilians.
Details the basic propaganda techniques to create the necessary emotional and
psychological mood of the recipient. The role of recruiting poster in shaping the
information space. Analyzed and presented a series of poster-mails that have not
previously been published and were not put into scientific circulation.