Рассмотрена задача моделирования диалогового взаимодействия пользователя с автоматизированной системой в процессе обучения и работы с ней. Предложена логическая модель структуры вопросов и ответов для включения их в состав базы знаний диалога, а также выполнена классификация вопросно-ответного взаимодействия в зависимости от вида предпосылки вопроса.
Розглянуто задачу моделювання діалогової взаємодії користувача з автоматизованою системою в процесі навчання та роботи з нею. Запропоновано логічну модель структури запитань і відповідей для включення їх до складу бази знань діалогу, а також виконано класифікацію запитувально-відповідної взаємодії в залежності від виду передумови запитання.
The article is dedicated to the problem of modeling the user dialogue interaction with the automated system in the process of training and work with the system. Logical model of the question and answer structure for their inclusion in the dialogue knowledge base, as well as the classification of question-answer interaction depending on the type of the question precondition are proposed.