Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Перегляд за автором "Верещинський, О.А."

Репозиторій DSpace/Manakin

Перегляд за автором "Верещинський, О.А."

Сортувати за: Порядок: Результатів:

  • Погорілий, С.Д.; Мар’яновський, В.А.; Бойко, Ю.В.; Верещинський, О.А. (Математичні машини і системи, 2009)
    Виконано формалізацію алгоритму Данцига пошуку найкоротших шляхів у зв’язному орієнтованому графі з використанням математичного апарата модифікованих систем алгоритмічних алгебр В.М. Глушкова. Запропоновано концепції ...
  • Погорілий, С.Д.; Верещинський, О.А. (Проблеми програмування, 2014)
    В роботі проаналізовано задачу синхронізації паралельних потоків, сформовано критерії, яким має відповідати розв’язок. Описано метод синхронізації з використанням стратегій блокування. Розглянуто підходи на основі динамічного ...
  • Погорілий, С.Д.; Вітель, Д.Ю.; Верещинський, О.А. (Реєстрація, зберігання і обробка даних, 2012)
    Проведено порівняльний аналіз новітніх архітектур відеоадаптерів Tesla, Fermi та Kepler і інструментальних засобів створення застосувань NVidia CUDA. Визначено основні методи роботи з глобальною пам'яттю. Розглянуто методи ...
  • Погорілий, С.Д.; Вітель, Д.Ю.; Верещинський, О.А. (Реєстрація, зберігання і обробка даних, 2013)
    Проведено порівняльний аналіз новітніх архітектур відеоадаптерів Tesla, Fermi та Kepler і інструментальних засобів створення застосувань NVidia CUDA. Визначено основні методи роботи з глобальною пам'яттю. Розглянуто методи ...
  • Погорілий, С.Д.; Верещинський, О.А.; Вітель, Д.Ю. (Системні дослідження та інформаційні технології, 2014)
    Обґрунтовано необхідність створення формалізованих методів проектування алгоритмів, їх програмних реалізацій та дослідження тонкої інформаційної структури програм для систем з масовим паралелізмом, які містять відеоадаптери. ...
  • Погорілий, С.Д.; Верещинський, О.А. (Проблеми програмування, 2013)
    Проаналізовано програмно-апаратні платформи, призначені для масивно-паралельних обчислень на відеоадаптерах. Описано принципи створення програм для платформи NVidia CUDA. Запропоновано методику роботи з динамічно розподіленою ...