Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинг в системе современной туристической индустрии

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Фомишин, С.В.
dc.contributor.author Тябус, А.А.
dc.date.accessioned 2016-04-08T18:25:44Z
dc.date.available 2016-04-08T18:25:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Маркетинг в системе современной туристической индустрии / С.В. Фомишин, А.А. Тябус // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 228-234. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98078
dc.description.abstract Исследованы современные тенденции развития спроса на туристские услуги и пути практического использования маркетинга для достижения целей бизнеса и удовлетворения потребностей потребителя в условиях насыщения туристского рынка и изменения целевых установок туристов. uk_UA
dc.description.abstract Researched current trends in the development of demand for tourist services and ways of practical application of marketing to achieve business goals, meet the needs of the consumer in the conditions of saturation of the tourist market, and change targets tourists. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Маркетинг в системе современной туристической индустрии uk_UA
dc.title.alternative Marketing in the tourism industry uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.487


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис