Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Принципы функционирования виртуальных рынков

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Апатова, Н.В.
dc.contributor.author Балджи, Я.
dc.date.accessioned 2016-02-05T09:24:26Z
dc.date.available 2016-02-05T09:24:26Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Принципы функционирования виртуальных рынков / Н.В. Апатова, Я. Балджи // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 278, Т. 2. — С. 11-15. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93948
dc.description.abstract В статье рассматриваются принципы функционирования рынка и их модификация в условиях развития виртуального рынка в компьютерной сети Интернет. Принципы суверенитета потребителя, «свободного» предприятия, свободного рынка, конкуренции, «невидимой руки» и государственного невмешательства изменяются под воздействием потоков информации и информационных технологий, глобализации экономики и развития Интернет как инфраструктуры мирового рынка, при этом возрастает роль потребителя, его влияние на спрос и предложение. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються принципи функціонування ринку та їх модифікація в умовах розвитку віртуального ринку в комп'ютерній мережі Інтернет. Принципи суверенітету споживача, «вільного» підприємства, вільного ринку, конкуренції, «невидимої руки» і державного невтручання змінюються під впливом потоків інформації та інформаційних технологій, глобалізації економіки та розвитку Інтернет як інфраструктури світового ринку, при цьому зростає роль споживача, його вплив на попит та пропозицію. uk_UA
dc.description.abstract According to modern economic theory, the answer the question "What is a market economy?" is given from 6 items: consumer sovereignty, "free" enterprise, free markets, competition, the "invisible hand" and non-interference of the state. Considered a modification of the principles of functioning of markets for virtual markets operating in a computer on the Internet, shows the following: firstly, the role of the consumer and its influence on the formation of the proposal increases; secondly, information on virtual markets more symmetric than conventional since the consumer is able to compare prices of different vendors only connect to the Internet; third, economies of scale in the virtual market allows you to clearly manifest such principles as "invisible hand" of the state and non-interference as virtual markets are global in nature. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Принципы функционирования виртуальных рынков uk_UA
dc.title.alternative Принципи функціонування віртуальних ринків uk_UA
dc.title.alternative Principles functioning of virtual markets uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис