Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Процесс разработки нового страхового продукта

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Смирнова, Е.А.
dc.date.accessioned 2016-01-27T16:26:57Z
dc.date.available 2016-01-27T16:26:57Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Процесс разработки нового страхового продукта / Е.А. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 277. — С. 64-67. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93387
dc.description.abstract В статье рассмотрены причины потребности в разработке нового страхового продукта. Предложены этапы разработки нового страхового продукта. Проанализирован алгоритм процесса разработки нового страхового продукта, а также исследована трансформация концепции страхового продукта. Определена последовательность восприятия нового страхового продукта потенциальными страхователями. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто причини потреби в розробці нового страхового продукту. Запропоновано етапи розробки нового страхового продукту. Проаналізовано алгоритм процесу розробки нового страхового продукту, а також досліджено трансформація концепції страхового продукту. Визначено послідовність сприйняття нового страхового продукту потенційними страхувальниками. uk_UA
dc.description.abstract Currently, the financial crisis, the development of market relations in the national insurance system of the Russian Federation is accompanied by various problems of socio-economic nature for the protection of property interests of natural and legal persons. So successful insurance business requires knowledge of the insurance market. With increasing competition between insurance companies in the insurance industry faces the challenge of finding methods for forming an insurance company a competitive advantage compared to others. One such advantage is the development of a completely new or modernization of existing insurance products (services). In the article the reason for the requirement in the development of a new insurance product. Proposed stages of developing a new insurance product. Analyzed the algorithm of the process of developing a new insurance product, and also investigated the transformation of the concept of insurance product. The sequence of perception of a new insurance product to potential policyholders. Developing a completely new or modernization of existing insurance products (services) in the insurance companies will strengthen the insurance companies market position and to gain leadership in the insurance market uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Процесс разработки нового страхового продукта uk_UA
dc.title.alternative Процес розробки нового страхового продукту uk_UA
dc.title.alternative The process of developing a new insurance product uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 368:339


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис