Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Войтович, Н.О. |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-01T12:13:57Z |
|
dc.date.available |
2015-03-01T12:13:57Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ / Н.О. Войтович // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 128-130. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77495 |
|
dc.description.abstract |
Проблема этических норм политической рекламы в украинских СМИ является практически неразработанной и
малоисследованной. Негативное влияние на общественность в связи с несоблюдением этических норм вжурналистике
особенно ярко заметно во время предвыборных кампаний. Основное задание СМИ, которые принимают участие в
предвыборной агитации, - доносить достоверную информацию к электорату и не нарушать этических норм
политической рекламы. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проблема етичних норм політичної реклами в українських ЗМІ с практично не розробленою і малодослідженою.
Негативний вплив на громадськість у недотриманні етичних норм вжурналістиці особливо яскраво помітний під час
передвиборних кампаній. Основне завдання ЗМІ, які беруть участь у передвиборній агітації, - доносити достовірну
інформацію до електорату та не порушувати етичних норм політичної реклами. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Problem of ethics norms of the political advertising in Ukrainian MASS-MEDIA is practically not developed and little
probed. Negative influence on public in a failure to observe of ethics norms in journalism especially brightly noticeable during
electioneerings. Basic task MASS-MEDIA which take part in pre-election agitation - to report reliable information to the
electorate and not violate the ethics norms of the political advertising. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Этика журналиста и правовые вопросы СМИ |
uk_UA |
dc.title |
Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Этические нормы политической рекламы и их особенности в СМИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Ethics norms of the political advertising and their feature in MASS-MEDIA |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
070 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті