У статті розглядається феномен формування образу людини завдяки дії репутаційного
менеджменту та визначається механізм його нейтралізації через когнітивний дисонанс.
На прикладі впливу репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя надаються рекомендації піарникам щодо нейтралізації дії результатів
репутаційного менеджменту через когнітивний дисонанс.
В статье рассматривается феномен формирования образа человека благодаря действию
репутационного менеджмента и определяется механизм его нейтрализации через когнитивный
диссонанс. На примере влияния репутации на формирование образов Подколесина и
Агафьи Тихоновны в пьесе “Женитьба” Николая Гоголя даются рекомендации пиарщикам по
нейтрализации действия результатов репутационного менеджмента через когнитивный диссонанс.
This article describes the phenomenon of formation image by human actions and reputation
management mechanism and the neutralization by cognitive dissonance is determined. On the example
of impact the reputation on images of Pidkolesyn and Ahafiya Tyhonovna in the play “The Marriage” by
Nikolay Gogol autor of the article makes recommendations for PR-specialists about neutralizing effect of
the results of reputation management through cognitive dissonance.