У статті розглянуто творчість Вільяма Ґеддіса в контексті американського постмодернізму.
Проаналізовано ідейно-тематичні творчі пошуки письменника. Прозу Ґеддіса (від “Впізнавання”
до “Агапе агов”) висвітлено як процес поступового розчарування в Американській мрії за часів
згубної корпоратизації світу. Символом цього занепаду для митця стає механічне піаніно, про
феномен якого він розмірковував усе своє життя.
The William Gaddis’s works are explored in the article in the context of American postmodernism.
The ideological and thematic writer’s creative searches have been analyzed. William Gaddis’s prose
(from “The Recognitions” to “Agapē Agape”) refers to a process of gradual disillusionment with the
American dream at the times of fatal corporatization of the world. The writer’s symbol of this decline
is a mechanical piano as a phenomenon that Gaddis pondered all his life.
В статье исследовано творчество Вильяма Геддиса в контексте
американского постмодернизма. Проанализированы идейно-
тематические творческие поиски писателя. Прозу Геддиса (от
“Узнаваний” до “Агапе эгей”) описано как процесс постепенного
разочарования в Американской мечте во времена губительной
корпоратизации мира. Символом этого упадка для автора
становится механическое пианино, о феномене которого он
размышлял всю свою жизнь.