Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Резнікова, О.С.
dc.date.accessioned 2017-09-01T15:47:07Z
dc.date.available 2017-09-01T15:47:07Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації / О.С. Резнікова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 123–128. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123303
dc.description.abstract У сучасному світі, який стрімко прямує шляхом глобалізації, здатність підприємства швидко адаптуватися до глобальної конкуренції стає найважливішою умовою його успішного і сталого розвитку. У статті визначається поняття „конкурентоспроможність” в умовах глобалізації та розглядаються ключові положення існуючих підходів до вивчення конкуренції та конкурентоспроможності. uk_UA
dc.description.abstract В современном мире, стремительно двигающемся по пути глобализации, способность предприятия быстро адаптироваться к глобальной конкуренции становится важнейшим условием его успешного и стабильного развития. В статье определяется понятие „конкурентоспособность” в условиях глобализации и рассматриваются ключевые положения существующих подходов к изучению конкуренции и конкурентоспособности. uk_UA
dc.description.abstract In the modern world which is rapidly on the path of globalization company’s ability to adapt to the global competitiveness is becoming the mo st important requirement for its successful and stable development. Term „competitiveness” under conditions of globalization is determined and key points of existing approaches towards competition and competitiveness studies are considered in the article. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації uk_UA
dc.title.alternative К определению понятия „конкурентоспособность предприятия” в условиях глобализации uk_UA
dc.title.alternative Defining the Term „Competitiveness of Enterprise” under Conditions of Globalization uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc [338.1:330.35]:316.32


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис