Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Перегляд Искусственный интеллект, 2010, № 4 за автором "Александрова, М.В."

Репозиторій DSpace/Manakin

Перегляд Искусственный интеллект, 2010, № 4 за автором "Александрова, М.В."

Сортувати за: Порядок: Результатів:

  • Чертов, О.Р.; Павлов, Д.Г.; Мальчиков, В.В.; Александрова, М.В. (Штучний інтелект, 2010)
    У статті розглядається ринок інтернет-реклами, зокрема контекстної, формалізується взаємодія об’єктів та суб’єктів процесу проведення рекламної кампанії в мережі. В результаті аналізу взаємозв’язків будуються моделі поведінки ...

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис