Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Лингвокультурологические особенности рекламы (на материале русских рекламных текстов)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Minh, Ngoc Le
dc.date.accessioned 2011-06-15T20:56:19Z
dc.date.available 2011-06-15T20:56:19Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Лингвокультурологические особенности рекламы (на материале русских рекламных текстов) / Minh Ngoc Le // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 82. — Т. 1. — С. 251-254. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21289
dc.description.abstract Статья из специализированного выпуска научного журнала "Культура народов Причерноморья", материалы которого объединены общей темой "Язык и Мир" и посвящены общим вопросам Языкознания и приурочены к 80-летию со дня рождения Николая Александровича Рудякова. uk_UA
dc.description.abstract Стаття із спеціалізованого випуску наукового журналу "Культура народов Причерноморья", матеріали якого поєднані загальною темою "Мова і Світ" і присвячені загальним питанням мовознавства і приурочені до 80-річчя з дня народження Миколи Олександровича Рудякова. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Язык и Мир uk_UA
dc.title Лингвокультурологические особенности рекламы (на материале русских рекламных текстов) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис