Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Перегляд Питання літературознавства, 2009, вип. 78 за назвою

Репозиторій DSpace/Manakin

Перегляд Питання літературознавства, 2009, вип. 78 за назвою

Сортувати за: Порядок: Результатів:

  • Пагут, О. (Питання літературознавства, 2009)
    Аналізується постать Герміни Туцці (леґендарної Діотими – з погляду головного персонажа) з її поліфонічним звучанням та феміністичною інтенцією. Наголошується на буковинському зразку постаті. Вказана характерологічна модель ...
  • Автор відсутній (Питання літературознавства, 2009)
    Правила оформлення статей
  • Лисенко-Ковальова, Н.; Рябініна, І. (Питання літературознавства, 2009)
    На прикладі творів Олени Пчілки розкрито проблему духовної та інтелектуальної емансипації жінки наприкінці ХІХ ст. На основі зіставлення героїнь повісті „Товаришки” – Люби Калиновської та Раїси Брагової аналізують становище ...
  • Рихло, П. (Питання літературознавства, 2009)
    Рецензія на монографію: Є. Волощук Чарівна флейта модерну. Духовно-естетичні тенденції німецькомовної модерністської літератури ХХ ст. у ліриці Р.М. Рільке, прозі Т. Манна, драматургії М. Фріша. – К.: Видавничий дім Дмитра ...
  • Ситник, Н. (Питання літературознавства, 2009)
    Установлюються жанрові особливості фентезі Д.Р.Р. Толкіна через зіставлення фентезі та дотичного до нього жанру фольклорної чарівної казки. Для з’ясування типологічних подібностей та відмінностей між жанрами аналізуються ...
  • Барабанова, О. (Питання літературознавства, 2009)
    Робиться спроба комплексного аналізу філософсько-естетичного фундаменту творчості автора з урахуванням еволюційних процесів, які спостерігались в українському романтизмі на різних етапах його розвитку. Простежуються ...
  • Сізова, К. (Питання літературознавства, 2009)
    Простежується ґенеза концепції героя і принципів його зображення у літературних напрямах ХІХ – початку ХХ століть, розглядаються традиції літературного портретування різних стилів в їхній послідовності на тлі загального ...
  • Рубан, А. (Питання літературознавства, 2009)
    Розглянуто особливості інтертекстуальності прози Л.М Андреєва, визначено й узагальнено її художні риси. Виявлено, що інтертекстуальну природу мають твори різних жанрів і періодів творчості письменника. Особливу увагу автор ...
  • Мітроусова, Т. (Питання літературознавства, 2009)
    Розглядаються романи Дж. Джойса „Улісс” та „Фіннеганів Помин” в аспекті створення особливого художнього світу. Виокремлюється ізоморфізм просторових моделей, чим доводиться особливий прояв міфологізму в поетиці письменника. ...
  • Маценка, С. (Питання літературознавства, 2009)
    Розглянуто „Ренесанс Верді”, який відбувся в німецькій культурі в 20-х рр. ХХ ст., як феномен “європейської культурної діалектики” (Т. Манн). Представлено інтерпретаційну модель, суть якої полягає у тлумаченні посиленого ...
  • Козачук, Н. (Питання літературознавства, 2009)
    Розглядається інтертекстуальність як своєрідна ознака творчості Валерія Шевчука. Найчастіше автор використовує інтерпретацію біблійних легенд, опосередковані ремінісценції – пародії, алюзії, перифрази. Вдаючись до ...
  • Ваховська, Н. (Питання літературознавства, 2009)
    Аналізується імагологічна складова ідеологічного дискурсу об’єднання в німецькому романі 1990-х рр. На прикладі одного з перших текстів про Возз’єднання, що мали широкий успіх у читачів і визначали форми пред’явлення Іншого ...
  • Сокол, М. (Питання літературознавства, 2009)
    Здійснено компаративний аналіз комунікативних функцій передмови як паратексту. Обґрунтовано, що генезис передмови тісно пов'язаний із таким явищем, як паратекст. Доводиться, що передмова – функціональний комунікативний ...
  • Нікоряк, Н. (Питання літературознавства, 2009)
    У вимірах рецептивної проблематики висвітлюється продуктивний тематичний компонент сучасної поетики: взаємозв’язок різних форм мистецтва. Йдеться про феномен міжвидової конверсії художнього задуму в чиннику перетворення ...
  • Штохман, Л. (Питання літературознавства, 2009)
    Розглядається питання категорії „точка зору”, її структури в аналізі тексту з погляду феміністичної наратології. Автор проводить огляд праць, де феміністичне прочитання поєднано з наратологічним аналізом у розвитку ґендерно ...
  • Силин, В. (Питання літературознавства, 2009)
    Повість Альбера Камю „Чужий” є макродіалогічним твором, в якому протиставляються в бінарній опозиції дві точки зору на аморальність суспільства – примирення та відкинення. Оскільки наявний конфлікт не розв’язується і створює ...
  • Драненко, Г. (Питання літературознавства, 2009)
    Розглянуто проблему зв’язку міфокритичної концепції прочитання художнього твору з рецептивною естетикою й рецептивною історією. Зіставлено цілі та завдання двох наукових підходів та виявлено пункти їх перетину: дослідження ...
  • Школа, В. (Питання літературознавства, 2009)
    Досліджено функціонування міфологеми „нової людини” в українській драматургії 20-х років ХХ століття. Аналіз здійснено на матеріалі творів М. Куліша, І. Дніпровського, Я. Мамонтова.
  • Лановик, М. (Питання літературознавства, 2009)
    Дослідження локальності, інакшості національних літератур здійснюється з огляду на мову як даність, в якій криється міфологія та світобачення народу; які творять поле значень та символів, що асоціюються з національним ...
  • Варецька, С. (Питання літературознавства, 2009)
    На прикладі роману “Бляшаний барабан” (1959) Ґюнтера Ґраса охарактеризовано мультикультурний аспект творчості письменника. Зокрема, показано, як впливає мультикультурне середовище, з якого походить автор, на його письмо ...

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис