Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шкуратов, О.І.
dc.contributor.author Воронецька, І.С.
dc.date.accessioned 2020-03-25T17:58:52Z
dc.date.available 2020-03-25T17:58:52Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств / О.І. Шкуратов, І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2012. — С. 214-218. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1818-4170
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/167346
dc.description.abstract Удосконалено маркетинговий механізм управління аграрним підприємством на основі впровадження екологічного маркетингу. Обґрунтовано місце, завдання і функції екологічного маркетингу в системі інтегрованого еколого-економічного управління. uk_UA
dc.description.abstract Improved marketing mechanism of agricultural enterprise through the introduction of environmental marketing. Grounded place, tasks and functions of environmental marketing in integrated environmental and economic management. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України» uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка природокористування і охорони довкілля
dc.title Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств uk_UA
dc.title.alternative Use of instruments for environmental marketing in economic activity of agricultural enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138 : 631.95


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис